14 Temmuz 2014 Pazartesi

SAĞLIĞIMIZ İÇİN ŞİMDİ SEÇİM ZAMANI !!!



   Şu an kaç yaşındayız, kaç yıl daha yaşarız. Aslında bunların çok önemi yok, çünkü eninde sonunda hepimiz ölüm ile yüzleşeceğiz. Önemli olan konu ne zaman olacağını bilmediğimiz ölüm gelene kadar, nasıl yaşadığımız. Olaya sağlık kalitesi ve yaşam kalitesi yönünden bakarsak, herkes sonuna kadar sağlıklı yaşamak ve ayakta ölmek istiyor. fakat çoğumuz böyle bir yaşamı sağlamak için sağlığına hiç bir yatırım yapmıyor. Bugün ne ekerseniz, yarın onu biçersiniz, bu atasözü her şeyi açıklamaya yetiyor.
  Bilgi çağında yaşıyoruz. Herkes bilgiye çok kolay ulaşabiliyor. Nasıl beslenmemiz gerektiği konusunda, hemen herkesin bir fikri var. Ama iş uygulamaya gelince hiç kimse keyif çemberinden çıkmak istemiyor. Örneğin; tatlıya dayanamıyorum, kebap yemezsem ölürüm, kola içmeden susuzluğum geçmiyor, spor yapacağım fakat vaktim yok v.s. gibi mazeretler ön plana çıkıyor. Vücudumuza aldığımız kalorilerin, yaktığımız kalorilerden fazla olması halinde, ilerleyen zamanlarda sağlığımızı tehdit eder hale gelebileceği konusunda hemen herkesin bir fikri var. Ama çoğumuz kalorilerini dengeleyip, sağlık kalitesini yükseltmek için bir çaba sarfetmiyor.
  Bugün farklı bir gün olsun, bundan sonraki hayatımız ve yaşam kalitemiz için ciddi bir karar verip, beslenme düzenimizde bir tercih yapalım. Bol kalorili, yağlı, şekerli yiyeceklere darılalım, bol proteinli, vitaminli, mineralli gıdalar ile barışalım. Bu seçiminizde Herbalife' da ürünleri ile size destek olsun. Tamamen bitkisel ek gıda takviyeleri üreten Herbalife hem ürünleri hemde herbalife danışmanları ile size yeni seçiminizde yol göstersin. Herkese hayırlı seçimler...
www.kilokontrolyolu.com





ilgili link: seçim, cumhurbaşkanı, beslenme, incelme , zayıflama,
kilolar

5 yorum:

  1. Kendimizi seviyorsak eğer, gerçekten de ciddi bir karar verip , sağlık ve sıhhat dolu bir seçim yapmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı okuduktan sonra bende artık sağlıktan yana bir seçim yapmam gerektiğine karar verdim.

    YanıtlaSil
  3. Yaşam ve sağlık kalitem için doğru seçimler yapmam gerektğiğne ikna oldum.

    YanıtlaSil
  4. Benim seçimimde sağlıklı herbalife ürünleri ile yaşam kalitemi yükseltmek.

    YanıtlaSil
  5. Kebap yemezsem ölmem ama, damak tadımdan da vazgeçmek istemiyorum. Bu yüzden Herbalife ürünleri ile beslenme düzenime destek veriyorum ve makul ölçülerde her şeyden tadıyorum.

    YanıtlaSil